UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

"Антонов" може знову працювати на Росію, - росЗМІ

Росія і Україна ведуть закриті переговори щодо продовження льотної придатності літаків Ан-124-100 "Руслан" для російської вантажної авіакомпанії "Волга-Днепр"

Про це повідомляють декілька джерел в авіагалузі, передає Depo.ua з посиланням на російський "Коммерсант".

"У досягненні домовленостей зацікавлені обидві сторони, але остаточне рішення поки не прийнято через складні взаємини між двома країнами, - каже один зі співрозмовників.

У зв'язку з російською агресією в Україні ДП "Антонов" вийшло з українсько-російського СП "ОАК-Антонов" і припинило обслуговування літаків російського перевізника.

У парку "Влога-Днепр" - 12 "Русланів", які виконують чартерні вантажні перевезення. Держателем сертифікатів цих літаків залишився "Антонов" і за його умовами процедура продовження ресурсу літака повинна проводитися після кожних 4 тис. льотних годин.

При цьому "Антонов" виступив категорично проти передачі права обслуговування цих літаків російському конструкторському бюро Ільюшина.

Співрозмовник, близький до українського Кабінету міністрів, сподівається, що "Волга-Дніпро" і ДП "Антонов" зрештою досягнуть домовленості, "якщо Верховна рада не поставить політичну доцільність вище здорового глузду".

"Ми мотивуємо домовленості тим, що транспортники Іл-76МД, що знаходяться у нас, а також перебувають на озброєнні ВПС України, - це інтелектуальна власність КБ Ільюшина", - пояснює співрозмовник.

На його думку, якщо українська сторона "упреться по "Русланам", то у відповідь може отримати проблеми з Іл-76, на продовження ресурсу яких потрібна документація російського КБ.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme