В Києві відбудеться головна подія з інтернет-маркетингу в Україні - WebPromoExperts Day
21 квітня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проведе унікальну для України кейс-конференцію WebPromoExperts Day
- Головна
-
3 квітня 2017 16:43
Можна довго набивати шишки самостійно, а можна перейняти досвід експертів інтернет-маркетингу і просто використовувати його в своєму бізнесі. Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts зібрала кращих з кращих в області SMM, SEO, контекстної реклами, контент-маркетингу, копірайтингу, юзабіліті і email-маркетингу. Фішка конференції - парні виступи "Агентство / сервіс + Клієнт", що дозволить комплексно розкрити завдання, результати і то як вони досягалися!
Вас чекають кейс-доповіді від УкрСиббанк, TUI, Яндекс, Coral Travel, Фармак, Вконтакте, Templatemonster, ВУСО, Прага, Sendpulse, METRO, Lenovo, Netpeak, LeBoutique, ЛУН.ua і інші!
Мета конференції - поділитися реальним досвідом кращих експертів, практиків у сфері інтернет-маркетингу. Розповісти про працюючі інструменти, котрі перевірені на практиці.
Для кого вона?
- Для власників бізнесу - у Вас є сайт, але він не приносить продажів, і Ви розумієте, що тупцюєте на місці;
- Якщо Ви починаєте бізнес з нуля або плануєте і не знаєте з чого почати;
- Для маркетологів - Ви знаєте інструменти просування в інтернеті, але не знаєте як комплексно їх використовувати і як побудувати контент-стратегію;
- Для менеджерів онлайн-проекту - не знаєте як досягти поставлені показники продажів.
На вас чекає:
- 24 доповіді з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
- 2 потоки: "Інструменти просування" та "Інструменти комунікацій";
- 8 годин, які заощадять ваш час та гроші;
- 2 кава-брейки і обід з можливістю неформально поспілкуватися і задати питання спікерам;
- подарунки і бонуси від організаторів і партнерів.
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
ПОТІК: Інструменти просування
- Трафік по копійці. Кейс просування УкрСиббанку в органічному пошуку (Антон Воронюк / Міла Дорошенко)
- Як залучити цільовий трафік для сезонного бізнесу з рекламної мережі. Кейс Coral Travel Ukraine (Тарас Вируцкій / Тетяна Помаранська)
- Як вивести 4000 запитів в ТОП 1 органічного пошуку. Кейс TUI Ukraine (Артем Гідін / Роман Керакосян)
- Чи трансформується промо в бізнес модель. Кейс Digital фарм (Юрій Маркевич)
- Як стратегічне планування дозволяє поліпшити показники в контекстній рекламі. Кейс мережу ресторанів Sezam food і ShashlikYan (Олег Піддубний / Володимир Аганесян)
- Нюанси роботи наскрізної аналітики та синхронізація цілей інтернет реклами з бізнес цілями клієнта. Кейс 4TV.com.ua (Сергій Шилінгів / Герус Сергій)
- Контент просування для малого бізнесу. Кейс "Польський Клуб" (Артем Пилипець / Раїса Асланян)
- Орієнтування ВКонтакте, продаж квитків на кіберспортивний турнір. Кейс StarLadder (Наталія Якуніна/Степан Шульга)
- Як отримувати заявки в сфері експертно-правової оцінки (послуги БТІ, видача техпаспортів, введення в експлуатацію) від 1,96 $. Кейс Lexstatus (Сергій Щербаков / Денисова Вікторія)
- Як проаналізувати ефективність навчальних програм в складному продукті? Кейс Admixer. (Андрій Осипов / Анна Ятель)
- Просування в висококонкурентних нішах на прикладі сервісів ЛУН.ua (Олег Іскевіч)
- Досвід залучення міжнародних клієнтів. Кейс Templatemonster (Давид Браун)
ПОТІК: Інструменти комунікацій
- ТОП-3 канали комунікації зі споживачем в інтернет маркетингу. Кейс WebPromoExperts (Ольга Онікієнко / Сергій Желепа)
- Збільшуємо ефективність лендінгу в 2 рази. Кейс СК "ВУСО" (Денис Каплунов/ Дмитро Соколов)
- Вірус в дії: як змусити 200 тис. жінок задуматися про здоров'я. Кейс Verum Clinic (Юлія Демцова / Олена Черненко)
- Lenovo. Як почути не тільки Хейтер. Кейс проекту "Inspired by people" (Станіслав Стояцкій/Марина Дорошенко)
- Комунікації контентного проекту. (Михайло Фідченко / Євген Шпитко)
- Як зібрати 5.000 людей на оффлайн захід за допомогою Facebook? Кейс: Ресторан "ПРАГА" (Сергій Вічев)
- Індивідуальний підхід до 1 000 000 клієнтів. Кейс METRO (Оксана Куликова)
- 7 складових успіху візуального контенту - як правильно підбирати зображення. Кейс Bebivita (Михайло Хейна / Дмитро Мозговий)
- Маркетинг подій: як креативно обіграти календар? (Олександр Рись)
- Як зробити прибутковим мобільний додаток в e-commerce - кейс шопінг-клубу LeBoutique (Юрій Грузинський / Аліна Франчук)
- Система листів для інтернет-магазину. Кейс Funnycases (Альона Мельон)
Вартість участі - 4000 грн.
Для всіх читачів знижка 10% по промо кодом: partners-10
Кількість квитків обмежена!
Зареєструватись на конференцію.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 20:08 В напрямку Авдіївки ЗСУ відбили майже два десятки штурмів
- 17:50"Українська команда" закликає віддячити захисникам, долучившись до Великоднього збору на дрони-літаки
- 17:03В Росії Порошенка оголосили в розшук
- 16:51 В Храмі Гробу Господнього зійшов Благодатний вогонь
- 15:34 На території України дотепер є понад 8 тисяч "московських" церков
- 14:45 Офіційно: Українцям за кордоном починають видавати паспорти
- 14:24У Хмельницькому змінили тривалість комендантської години
- 13:39У Криму призупинила роботу Керченська поромна переправа
- 13:12Кличко: Київ став містом-побратимом із іще одним європейським містом — Загребом
- 12:58У Запоріжжі посадовці стягували з фермерів "побори" за реєстрацію с/г техніки
- 12:47Внаслідок ворожої атаки на Дніпропетровщину двоє людей отримали поранення
- 12:23В Україні ліквідували одного з найвідоміших військових злочинців рф
- 11:43Сильної, демократичної та безпечної Європи без України бути не може, - Віталій Кличко на саміті мерів ФОТО
- 11:18На Закарпатті затримали пенсіонера з двома "водолазами" ФОТО
- 10:40Стрілянина у Дніпрі: двоє людей поранені
- 10:20Щонайменше 1,45 млрд грн Уряд передбачив для бізнесів Хмельниччини, – Юлія Свириденко
- 09:45У ВМС ЗСУ повідомили про ситуацію з кораблями рф у морях: є ракетоносії
- 09:25Сили оборони "пакетизували" уже понад 473 тисячі рашистів
- 08:44У ніч проти 4 травня ворожі дрони атакували Дніпровщину та Харківщину