UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

НАЗК підрахувало, які партії найбільше витратилися на рекламу

Найбільше серед парламентських партій на пропагандистську діяльність у першому кварталі 2018 року витратила "Самопоміч"

Про це йдеться у результатах аналізу звітів партій, оприлюднених Національним агентством з питань запобігання корупції, передає Depo.ua.

Витрати "Самопомочі" становили понад 3 355 655 гривень, з яких більша частина, 2,9 мільйона, пішла на видавничу діяльність. На другому місці в партії – розміщення реклами на ТБ, яке коштувало їй 246,5 тисяч.

Блок Петра Порошенка витратив на пропаганду за перші три місяці року 2 901 464 гривень, з яких трохи більше 2 мільйонів пішли також на видавничу діяльність.

Третій за розміром витрат – Опозиційний блок. Йому вся реклама коштувала 636 214 гривень, а найбільше політсила витрачала на видавничу діяльність та зовнішню рекламу.

Радикальна партія Олега Ляшка за січень-березень переважно витрачала кошти на телебачення, друковані ЗМІ та зовнішню рекламу. Загалом "радикали" задекларували 548 347 гривень, які пішли на пропаганду.

"Батьківщина" за перший квартал витратила на PR найменше з парламентських партій – 122 168 гривень, з яких 96,5 тисяч отримали друковані ЗМІ.

Водночас, "Народний фронт" взагалі не вказав у звіті витрати на пропагандистську діяльність.

Серед позапарламентських партій найбільше коштів на рекламу направили "Наш край" – 2 132 464 гривень – та Аграрна партія – 2 076 134 гривні.

Близькі суми витрат вказали Українська галицька партія та "Свобода" – по 859 157 та 823 694 гривні відповідно. УКРОПу реклама за перші три місяці коштувала 516 756 гривень.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme