UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Світовий виробник побутової техніки BSH - збільшення продажів у 2018 році, продовження зростання в 2019, ставка на здоровий спосіб життя та енергозбереження (НОВИНИ КОМПАНІЙ)

У 2018 році компанія "БСХ Побутова Техніка" показала значне зростання продажів побутової техніки на українському ринку, компанія зберегла динаміку зростання ринку в секторі побутової техніки – як великої, так і дрібної, показавши значні результати в гривневому еквіваленті

BSH продовжує робити ставку на ключові світові тренди, які все більше знаходять відображення в українському суспільстві – здоровий спосіб життя та енергоефективність, і вже за 2018 рік показала досить непогане зростання продажів в сегменті великої побутової техніки.

В 2018 році ринок показав істотне зростання, яке за 10 місяців додало 18% до показників минулого, 2017 року.

В сегменті великої побутової техніки воно склало 29% у гривневому еквіваленті, а дрібної побутової – 11-12%. При цьому компанія прогнозує зростання ринку в сегменті побутової техніки, як великої, так і дрібної, і на 2019 рік в розмірі 15%, хоча стверджує, що зберегти хороші показники приросту буде складніше, оскільки 2017 і 2018 рр показали досить хороші результати.

"Ринок розвивався для нашої країни дуже вдало. Це був другий поспіль успішний рік. В штуках зростання до минулого року у великій техніці склало близько 18% за 10 місяців. При цьому після вибуху продажів у минулому році вже важче було наростити обсяги в цьому, тому в останні місяці, вересні-жовтні, зростання було вже 10 - 15%, але це все одно дуже багато. При цьому ми сподіваємося, що в 2019 році зростання українського ринку побутової техніки складе близько 10-15%, беручи до уваги курсові коливання, що дозволить перевершити докризові показники 2014 року", - прокоментував Генеральний директор ТОВ "БСХ Побутова техніка" Сергій Максімов.

Окрім того, у 2018, як і в минулому році, відбулося посилення активностей по бренду Siemens, а торгові партнери компанії відкрили фірмові магазини під брендом Siemens та Bosch у кількості десяти (10), перевиконавши план удвічі.

Після виведення з українського ринку бренду дрібної побутової техніки Zelmer компанія в сегменті МПТ втратила сукупно близько 2%, але бренд Bosch істотно наростив продажі, і в цілому частка брендів компанії на ринку МПТ становить 11-12%.

Однією з цікавих тенденцій на ринку є прагнення до здорового способу життя, що, зокрема, визначило зростання продажів стаціонарних блендерів, соковижималок, холодильників з технологією Vita Fresh. А найбільшими сегментами на ринку ВПТ залишаються холодильники й пральні машини (по третині ринку кожна), при цьому найбільші темпи зростання показують нові категорії – сушильні та посудомийні машини. "І це позитивний тренд, тому що насиченість ринку холодильників сьогодні у домогосподарств – 98-99%, а посудомийок – лише 4-5% (у Німеччині – 80%). І якщо вони показують зростання, значить, зростають доходи населення. А в цьому сегменті частка наших брендів – 48%", - зазначив С. Максімов.

В 2019 році компанія планує запустити новинки побутової техніки, але вирішила поки не розголошувати цю інформацію і готує сюрприз для споживачів. Основними трендами і особливістю продуктів, що випускаються під брендами ТОВ "БСХ Побутова техніка", стане енергоефективна побутова техніка, яка дозволить істотно заощадити споживання електроенергії, а також надати нові рішення для людей, які ведуть здоровий спосіб життя.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme