UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Сухі сніданки набувають популярності серед українців (ПРЕС-РЕЛІЗ)

Популяризація healthy lifestyle приносить певні зміни до раціону українців: у першому півріччі 2017-го року обізнаність про бренди сухих сніданків збільшилася на 10%, у порівнянні із 2016 роком

Сухі сніданки вже давно зайняли свою нішу на заході. А ось довіру українців пластівці почали завойовувати відносно недавно – показники їх продажу пішли вгору з 2016 року, і демонструють стабільне зростання в 2017 році.

Маркетинг-менеджер Лантманнен Акса – компанії, яка відрізнилася найактивнішим зростанням продажів серед марок сухих сніданків у 2017 році – Анна Зарицька, поділилася своєю експертною думкою щодо пластівців та мюслі: "Головною перевагою будь-яких сухих сніданків є простота та швидкість їх приготування. Іншим плюсом можна вважати відсутність термічної обробки – це дозволяє сніданку зберегти свої вітаміни, мінерали та інші корисні речовини. Готувати їх можна багатьма способами: із молоком, йогуртом, закваскою та кефіром, а ще фруктами, цукатами та горіхами. Важливою умовою "корисності" пластівців є відсутність різноманітних харчових добавок і ненатуральних компонентів. Якщо ви хочете, щоб сухий сніданок доповнював ваш healthy-раціон, він має містити злаки та вітаміни. Чудовим прикладом такого здорового сніданку можна вважати АХА Harmony – мультизернові пластівці, збагачені мінералами, які до того ж зовсім не містять цукру"

3 головні причини снідати мультизерновими пластівцями:

- Користь: завдяки великій кількості злаків, такий сніданок заряджає організм всіма необхідними ферментами аж до обіду.

- Практичність: сухі сніданки дуже швидко готувати – це чудово "вписується" у швидкий графік сучасного життя.

- Fitness&Beauty: пластівці насичують організм корисними вітамінами та мінералами, мають оптимальну кількість калорій та надовго позбавляють відчуття голоду – гарний вибір для тих, хто слідкує за своєю фігурою.

Більше 60% американців обирають пластівці та мюслі в якості сухих сніданків щонайменше 2-3 рази на тиждень, а в Європі ця цифра перевалює за 40%. Стрімке зростання ступеню зацікавленості українців у продукті дозволяє нам дійти висновків, що культура сухих сніданків набуває популярності в Україні, додаючи нові пункти в наш healthy-раціон.

Довідка про компанію

Компанія "Лантманнен Акса" є частиною скандинавського харчового концерну Lantmannen. Ми створюємо умови для повноцінного життя, виготовляючи безпечні та високоякісні продукти харчування, які користуються попитом і продаються у 45 країнах світу.

Річний оборот Lantmannen становить понад 3 мільярди доларів США. Над задоволенням потреб і запитів наших споживачів працюють близько 10 000 людей у 18 країнах світу, де відкрито представництва концерну.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme