UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Повні мами, що годують, зі шрамами та розтяжками, стали зірками реклами

Жінки, які недавно стали матерями, стали героїнями нової рекламної кампанії бренду Mothercare, що відображає недосконалості тіла після вагітності

Повні мами, що годують, зі шрамами та ро…

Як повідомляє таблоїд The ​​Sun, добірка з 10 знімків отримала назву Body Proud Mums, передає Depo.ua.

Кампанія покликана подолати стереотипи, які породжують нереалістичні рекламні зображення. На фото видно розпухлі животи жінок, розтяжки і збільшена через годування груди.

На думку більшості жінок, досвід вагітності та пологів недостатньо висвітлений в ЗМІ. Згідно з дослідженнями, понад 80 відсотків матерів переживають через те, що їхнє тіло не відповідає знімкам "ідеальних" дівчат в рекламі або в соцмережах.

Результат пошуку зображень за запитом

Чверть молодих матерів відчувають тиск через нав'язані стандарти. Більше половини жінок використовують фільтри при публікації фотографій. Так вони сподіваються приховати свої нові "недоліки".

Знімки зробила фотограф Софі МайАнна (Sophie Mayanne), яка з 2017 року повністю відмовилася від художньої обробки знімків.

"Мета полягає в тому, щоб власниці будь-яких форм і розмірів могли так чи інакше ідентифікувати себе з цими фотографіями і відчувати себе більш впевнено зі своїми недоліками", - заявила вона.

Результат пошуку зображень за запитом

Опитування показали, що під вплив реклами підпадають не тільки молоді матері. 90 відсотків жінок у віці від 18 до 25 років зізналися, що хочуть бути схожими на знаменитостей.

ФОТО: Mothercare

Нагадаємо, студентка лягла спати з головним болем і прокинулася з новонародженою дочкою.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme