UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Малий та середній бізнес - як вижити в кризу?

93% підприємців малого та середнього бізнесу бачить порятунок у виході в онлайн та активізації роботи в соцмережах, 12% - вже зараз знижають ціни, 35 % - змінюють старі напрямки та розширюють асортимент. Це перші дані від представників МСБ, які беруть участь у програмі #DigitalDопомога – рекламної підтримки невеликих брендів

"До нас звертаються підприємці з усієї України і досить відверто розповідають про свої цілі та проблеми, – каже Роман Пересунько, керуючий партнер комунікаційної платформи MediaHub - ми вже зараз бачимо, які великі надії бізнес пов’язує з рекламою в інтернеті. І це не дивно, адже digital інструменти є надзвичайно ефективними і прогнозованими". 

Програма  #DigitalDопомога це – соціальна ініціатива, яка задумана для підтримки невеликих брендів в онлайні під час кризи. Вона передбачає  безкоштовну рекламу в Google та маркетингові послуги на грантовій основі. #DigitalDопомогу запустили рекламні компанії MediaHub та Inprime, до них приєдналася і креативна агенція Mindgneer, яка взяла на себе візуальну частину проекту.  За словами Юрія Бабинця, засновника Mindgneer , соціальне партнерство в рекламному бізнесі мотивує до пошуку нових, креативних рішень. 

"Коли хлопці з MediaHub до мене звернулися, то чесно сказали – Юра ми не можемо платити за крутий дизайн, бо значну суму інвестуємо у сам проект. А я їм - крута ідея для кампанії, давайте так і зробимо! Так народилася ідея: кепський дизайн, бо все віддали на допомогу малому і середньому бізнесу! Треба допомагати одне одному. Сьогодні ми бізнесу, а завтра він – нам". 

Заявки на участь прийматимуться до 21 травня, всі деталі проекту на сторінці.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme