Британський експерт розповів, як "Фейсбук" контролює життя

Дітище Цукерберга прагне стати єдиною соцмережею, якою ви будете користуватися

"Зараз користувачі проводять в Facebook в середньому 50 хвилин в день. Як і більшість знайомих, я заходжу туди, щоб стежити за новинами друзів і хвалитися своїм життям. Це якоюсь мірою потішно, але я точно не витрачаю на це годину в день. А тепер Facebook планує відбирати у нас ще більше часу", - пише журналіст Observer Соня Содха у колонці для The Guardian, передає depo.ua.

"В цілому я проводжу в соцмережах набагато більше часу, наприклад, у тому ж Twitter. Середньостатистичний британець витрачає на це 80 хвилин в день і заводить акаунти в середньому в чотирьох соцмережах", – додає автор.

Вона розповідає, що люди переглядають новинну стрічку соцмереж в громадському транспорті, під час перегляду телебачення, коли чекають в черзі в банку, і це певним чином знижує їх продуктивність.

Але, з іншого боку, позитивні сторони соцмереж для Содхи переважують негативні: вона встигає читати новини в дорозі і отримує інформацію, яка не помістилася б у формат звичайної щоденної газети.

"Думаю, як і більшість людей, я підлаштовую соцмережі під своє життя, а не навпаки. Оскільки можна одночасно сидіти в соцмережах і займатися чимось ще – подорожувати, дивитися, чекати – природно, що час їх використання може збільшитися. Але всьому настає межа, оскільки є речі, які вимагають від нас повної уваги: читання книг дітям, обіди з друзями, робочі зустрічі", - попереджає журналіст.

"Так що бажання Facebook захопити більше нашого часу, можна розглядати як прагнення відтягнути на себе час, який ми проводимо в інших соцмережах. Facebook хоче отримати і ті 30 хвилин, які ми проводимо в Twitter, LinkedIn або Pinterest. Так само, як Microsoft намагалася стати єдиним "правильним" програмним забезпеченням, а Apple – єдиним вибором для тих, хто купує телефон або планшет, Facebook хоче стати єдиною соцмережею, якою ви будете користуватися", - розповідає Содха.

Вона зазначає, що у Facebook є всі шанси на успіх: 85% дорослих, що використовують інтернет (виключаючи Китай), мають акаунти на одному з сервісів Facebook (Instagram, WhatsApp Messenger і).

Facebook пройшов шлях від скромного університетського сайту для спілкування до сайту, на якому зізнаються в коханні і таємно стежать за тими, з ким не спілкувалися роками.

"Прагнення Facebook бути "додатком для всього" викликає занепокоєння. Ми платимо за Facebook, переглядаючи рекламу. Саме тому компанія зацікавлена в тому, щоб ми проводили в цій соцмережі більше часу: більше часу, більше реклами. Стратегія зростання Facebook розрахована на постійне створення контенту під користувача, щоб ми все частіше застосовували мережу для всіх своїх потреб", - пояснює журналіст.

Це, на її думку, головний недолік плану Facebook: чим більше реклами буде проводитися, тим більше буде падати її якість, і в результаті соцмережа ризикує втопити сама себе.

Больше новостей о событиях в Украине и мире на Depo.ua

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme