Скільки Кличко заробив би на рекламі від запору в Лондоні
На спотворенні громадського транспорту бюджет Києва заробляє смішні гроші
- Весь мир
-
31 марта 2015 15:45
Depo.ua вирішив з`ясувати, скільки грошей чиновники дають в бюджет столиці, приносячи в "жертву" громадські автобуси-тролейбуси.
Над пасажирами знущаються
Нещодавно колишній радник мера Києва Олександра Кава поглузував зі столичних комунальників, які розфарбовують тролейбуси гидкою зеленою фарбою, котра підходить хіба що для парканів.
За словами екс-радника Кличка, тролейбуси спеціально так фарбують, аби потім навісити на корпус рекламні банери.
Дійсно, у столиці просто кишить автобусами, тролейбусами і трамваями, які просто заліплені рекламними носіями. Втім, не тільки старий рухомий склад може бути "згвалтований" рекламою. Часто-густо потерпають і нові автобуси чи тролейбуси.
Стоїш на зупинці, а за тобою приїжджає трамвай, обклеєний рекламою засобу проти запору. Після цього вже якось і не хочеться заходити в такий вагон.
Крім того, на деяких автобусах-тролейбусах розклеюють рекламні банери не тільки на металевих частинах кузова, але й - на вікнах. От їдеш собі в салоні такого автобусу, а в очах аж рябить - нічого не видно через рекламу засобу від похмілля.
Заради ж чого влада столиці так знущається над киянами і гостями міста?
Ми зайшли на один із сайтів компанії, що займається рекламним брендуванням муніципального транспорту. На цьому ресурсі вказується, що з автобусними парками і тролейбусними депо є прямі договори, щоб розміщувати рекламні полотнища на зовнішніх стінках машин.
Для прикладу, щоб повністю "облити" автобус рекламою, треба викласти мінімум п`ять тисяч гривень на місяць. В цю суму входить виготовлення самої реклами та видача дозвільних документів. А от мінімум тисяча гривень піде на оренду носія під рекламу, тобто - самого кузова автобуса.
Втім, це найнижчі ціни, адже усе залежить від маршруту, де їздить транспортний засіб. Якщо це примітивний спальний район, ціна буде нижчою, а якщо центральні вулиці Києва - плата різко підвищується.
Так, одне з агентств пропонує забрендувати трамвай вашою рекламою 18 маршруту (Контрактова площа - вул. Старовокзальна) за 18 тис. гривень. З цієї суми на оренду вагону піде 3,5 тис.
Скільки грошей отримує бюджет
На сьогоднішній день у столиці в наявності є більше 400 тролейбусів. Також у місті функціонують більше 300 трамваїв, а от автобусів нараховується більше тисячі одиниць.
Звичайно, не увесь рухомий склад забрендований рекламою. Втім, якщо прикинути, що третя частина автобусів, тролейбусів і трамваїв все ж підпала під "обструкцію" банерами, виходить що десь 500 одиниць приносять прибуток від реклами. Беремо дані, що в середньому місячна оренда корпусу транспортного засобу коштує 2 тис. гривень.
От і виходить, що на рекламі, розміщеної на зовнішніх стінках автобусів-тролейбусів, заробляється приблизно мільйон гривень. Це середньомісячна зарплатня 200 співробітників "Київпастрансу". Слід зауважити, що міська влада регулярно витрачає мільйони гривень на формування іміджу Києва. Тут буде до слова приказка: одне лікують - інше калічать.
Адже важко уявити, як сприймають іноземці столичні автобуси і тролейбуси на яких живого місця немає через рекламу.
Колишній радник Кличка Олександр Кава зазначає, що у багатьох містах Європи наземний транспорт має єдину схему розкраски. Це не тільки підвищує його видимість в потоці машин, але й доповнює образ міста.
Хто з мешканців Лондона може уявити собі, щоб чиновники пішли на варварський крок і повністю "закутали" легендарні червоні міські автобуси рекламою?
Наші ж чиновники заради лишнього мільйона гривень ладні спотворити усе.
Больше новостей о событиях в Украине и мире на Depo.ua
Все новости на одном канале в Google News
- 14:36 Нардепу от "слуг" вручили подозрение в незаконном обогащении на 11 млн. грн.
- 13:46СМИ обвинили нардепа Заблоцкого в лоббировании поправки к растаможке авто: "В Украину поедет автомобильный хлам"
- 13:06IT-специалист Евгений Шевцов: Департамент киберполиции играет важную роль в борьбе с российскими хакерами PR
- 13:01СБУ схватила организатора "референдума" за присоединение оккупированной части Харьковщины к рф ФОТО
- 12:34 В Харькове дали пожизненное российскому командиру, который расстреливал гражданских ФОТО
- 12:30Ударом по "Новой почте" в Одессе рашисты уничтожили посылок на 3 миллиона грн
- 11:47Транспортный коллапс в Чернигове: И.о. мэра требует от Совета обороны области немедленно восстановить движение транспорта
- 10:26В единстве - наша сила: в Киеве пройдет крупнейший музыкально-культурный фестиваль этого лета V`YAVA Единение
- 08:48На Харьковщине в результате обстрелов погибли 4 человека, ранены – еще 15
- 08:33На Харьковщине – масштабный лесной пожар в результате обстрела ФОТО
- 08:30Сводка генштаба: 121 столкновение с российскими войсками и 63 авиаудара врага
- 19:41Кличко: Президент отвечает за оборону государства и должен выполнять свои функции до окончания войны
- 18:04Александр Свищев: Наша цель – развивать молодежь в такое тяжелое для Украины время
- 16:01СБУ показала полицейских-коллаборантов из Харьковской области ФОТО
- 15:55 Украина начала получать оружие с разрешением бить по россии, — МИД Латвии
- 15:07Авто оказалось "криминальным": Эксперты Киевского НИЭКЦ МВД спасли покупателя от незаконной сделки
- 15:05В Минэкономики заявили, что Украина вышла на довоенные объемы экспорта
- 14:08Саундтреки сердец украинцев: 14 июня в Osocor Residence споет Тина Кароль
- 13:33"Не бойтесь, приходите", - главу "ВСК против Киева" официально пригласили на комиссию Киевсовета