Чому "ватний" Богуслаєв заговорив про українські національні інтереси

Наїзд "вічного" хазяїна запорізької "Мотор-Січі" Богуслаєва на міністра інфраструктури Омеляна більше схожий на банальне бажання заробити лишню копійку, аніж на реальну турботу про Україну

Чому "ватний" Богуслаєв заговорив про ук…

Дуже смішно спостерігати за тим, як люди, що відкрито виступають за "русский мір" починають публічно ратувати за національні інтереси України. Так, нещодавнє підписання меморандуму про співпрацю ДП "Антонов" з американською General Electrіc у сфері поставок двигунів викликало істеричну реакцію з боку президента компанії "Мотор Січ" В'ячеслава Богуслаєва. Увесь потік злості екс-"регіонал" спрямував на міністра інфраструктури Володимира Омеляна під егідою якого й було підписано даний документ.

"Міністр Омелян зробив вигляд чи справді не знає, що літаки марки Антонов прославилися двигунами українського розробника - державного підприємства Івченко-Прогрес та українського виробника - відомої у всьому світі компанії Мотор Січ, продукція якої зараз експлуатується в понад ста країнах. Запорізька корпорація А. Івченка, куди входять вищеназвані підприємства - така ж авіадвигунобудівна компанія, як і General Electrіc. При цьому вона - своя, вітчизняна, податки платить у державну скарбницю України, і працюють на ній українці», - заявив він. Водночас Богуслаєв зазначив, що "підписання меморандуму підноситься як найвище досягнення". "Насправді ж ця угода, по-іншому і не назвеш, є не що інше, як зрада інтересів України і наукомістких підприємств з високою доданою вартістю", - пафосно написав депутат.

Втім, у Мінінфраструктури дещо роз’яснили ситуацію. "Мотор Січ виготовляє прекрасні двигуни для вертольотів, але авіаційні потребують суттєвого доопрацювання для того, щоб літаки Антонова могли гідно конкурувати на зовнішніх ринках. Якщо Мотор Січ зможе дати такий продукт - чудово", - зазначив Омелян.

Зрозуміло, що про якість двигунів краще послухати експертів, але те, що Богуслаєв, який почав розпинатися про національні інтереси, думав лише про те, як заробити грошей, не викликає жодних сумнівів. Тим паче про ідеологічні уподобання Богуслаєва знають всі. Так, всередині липня він взяв участь у релігійних заходах на території Валаамського монастиря разом з російським президентом Володимиром Путіним та головою РПЦ Кірілом-Гундяєвим. Богуслаєв під час відкриття скульптури Богородиці виступив на території монастиря. "Ми відкриваємо пам'ятники тут, щоби підтвердити нашу спільну мету - зміцнення православної віри", - заявив він. Дивно, що з такими розмовами Богуслаєв не опинився днями на піп-параді.

Насправді наріжний камінь цього конфлікту між Богуслаєвим та урядом полягає в тому, що ДП Антонов – це один з найбільших замовників двигунів в "Мотор Січі". Щоправда, підписаний меморандум – це абсолютно загальний документ щодо планів та намірів. А тому істерія, яку нагнітає Богуслаєв, м’яко кажучи, передчасна.

Інша проблема полягає в тому, що "Мотор Січ" завдяки Богуслаєву став розсадником проросійській політики в Запоріжжі. Так, лише в середині листопада 2014 року після серйозного громадського тиску вдалося призупинити поставки двигунів для російських крилатих ракет. Тоді представники "Мотор Січі" публічно заявляли про те, що відмова від російських замовлень знищить підприємство.

Не виключено, що якби власниками "Мотор Січі" - а це публічне акціонерне товариство, найбільші пакети акцій якого належать В’ячеславу Богуслаєву (15,8%) та офшорній компанії BUSINESS HOUSE HELENA (17,3%), яку теж пов’язують з сім’єю Богуслаєвих – була б держава, або реальні проукраїнські бізнесмени зі стратегічним мисленням, то Кабмін навряд чи був би зацікавлений в просуненні на українському ринку конкурентів. Як показує практика, у нинішніх реаліях "червоні директори" як-то Богуслаєв неспроможні самотужки провести модернізацію підприємства. Скоріш, навпаки – екстенсивність їх методів менеджменту невблаганно заганяє дані підприємства в колапс…

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme