У березні Служба 112 опрацювала майже 11 тисяч звернень громадян

З 1 березня до 1 квітня Служба 112 опрацювала 10940 звернень мешканців Львівської області

Як повідомляє Depo.Львів, з 1 березня до 1 квітня Служба 112 опрацювала 10940 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 134 скеровано на екстрену службу 101, 2501 звернення - на 102, 1466 звернень - на 103, 87 звернень - на 104, ще 6752 звернення - на "Гарячу лінію області".

Зазначимо, на "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства.

Із зареєстрованих звернень за місяць 6044 заявникам надано відповіді, ще 708 звернень перебуває на розгляді.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme