UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

В "Сумиобленерго" просять не панікувати через неможливість передати показники

Жителі Сумщини "обривають" телефони обленерго

Протягом останніх днів у багатьох споживачів електроенергії виникли складнощі з передачею показників лічильників: не всі можуть додзвонитися до кол-центру ПАТ "Сумиобленерго" або передати їх через інтернет, констатує Depo.Суми.

В енергопостачальній компанії пояснюють, що на тепер не є обов'язковим передавати показники саме протягом 5-ти днів, як це зазначається у попередніх інструкціях. А контролери як ходили, так і ходитимуть "у гості" до жителів Сумщини, знімаючи показники лічильників. Однак ту кількість днів, яка лишиться до першого числа наступного місяця, дораховуватимуть по середньому споживанню.

Для тих, хто хоче, щоб розрахунки проводилися на основі його показників – має таки самостійно передати дані. Надсилати повідомлення з даними свого засобу обліку можна на такі номери: 050 42 42 242, 067 644 55 55 або 050 302 74 74. Для того, щоб інформація була зарахована, номер мобільного має бути прив'язаний до бази даних енергопостачальної компанії. Щоб зробити це – повідомте в кол-центр свій номер або надішліть електронного листа з ним та своїм ім'ям на пошту: call_center@soe.com.ua.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Суми

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme