"Служба 112" опрацювала понад 11 тисяч звернень

На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше зверталися з питань транспорту, ремонту доріг та комунального господарства

З 1 січня до 1 лютого 2017 року Служба 112 опрацювала 11 437 звернень мешканців Львівської області. Про це Depo.Львів повідомили у прес-службі Львівської ОДА.

Із цієї кількості звернень 84 скерували на екстрену службу "101", 2399 – на "102", 1849 – на "103", 173 – на "104". Решту – 6932 звернення спрямували на "Гарячу лінію області".

Як повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп'яник на "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше зверталися з питань транспорту, ремонту доріг та комунального господарства.

Загалом 6658 заявників уже отримали відповіді, ще 274 звернення перебуває на розгляді.

Всі актуальні та свіжі новини Львова читайте на Depo.Львів

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme