UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Історію в українських школах викладатимуть по-новому

Міністр освіти Лілія Гриневич заявила про необхідність переосмислити викладання історії у 10-11 класах

Історію в українських школах викладатиму…

Історію України в українських школах слід переосмислити у способі викладання, передає Depo.Хмельницький. У цьому впевнена міністр освіти і науки Лілія Гриневич

Під час презентації концепції інтегрованого курсу "Історія України у світовому контексті" для 10-11 класів головна освітянка відзначила, що нині головне завдання полягає в трансформації української школи від школи, яка переважно начиняє дитину знаннями, до школи компетентностей, які включають знання, уміння їх застосовувати, а також цінності і вироблення певного ставлення на їх основі.

"Величезна кількість інформації, зокрема, сфальсифікованої сьогодні виливається на дітей, і вона потребує переосмислення та критичної оцінки з певної ціннісної платформи. Безсумнівно, "Історія" як предмет надзвичайно важлива для побудови такої платформи", – зауважила Лілія Гриневич.

Під час презентації Міністр також зупинилася на питанні інтеграції предметів "Всесвітня історія" та "Історія України".

За її словами, сьогоднішня система дає учневі більше можливостей і знань лише на папері. Натомість, в підсумку школярі мають величезну прогалину в освіті. Адже дитина у старших класах все одно обирає профіль й витрачає час на курси та репетиторів, пропускаючи інші предмети, замість того, щоб у школі вивчати профільні та інші предмети на необхідному рівні.

"Діти мають право на вибір. І якщо ми їм цей вибір не забезпечимо, ми залишимо їх перед викликом із 20 навчальних предметів. Як цю проблему вирішують у провідних країнах світу? Дитині дають обрати свій профіль, а те, що їй потрібно для гармонізованого розвитку і цілісного світогляду, заключають в інтегровані курси. І ми теж хочемо якомога швидше ухвалити рішення щодо прочитання інтегрованого курсу "Історія" для тих, хто обрав, наприклад, природничо-математичні профілі. Так є значно більше шансів, що в них після школи залишаться реальні знання з цього предмету", – зазначила Лілія Гриневич.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme