Як комунальники столиці хочуть "зцілити" дороги "народними методами"

З кожним роком на ремонт доріг у столиці потрібно все більше грошей, а якість асфальтового покриття, як і раніше, навіює думки про дорожній апокаліпсис 

Як комунальники столиці хочуть "зцілити"…

Днями кияни помітили, як комунальники латають столичні дороги навіть в мороз. Хоча ще кілька років тому ремонт магістралі за мінусової темперутари вважався простим викиданням грошей на вітер. При цьому зі столичними дорогами відбувається якась дивина. Ще у 2014 році, коли Кличко прийшов до влади у Києві, він казав, що 90% доріг столиці потребують капітального ремонту.

Загалом у столиці більше 1600 км магістралей і, таким чином, ще станом на 2014 рік капремонту вимагали практично півтори тисячі кілометрів дорожнього покриття. Тоді очільник столиці озвучував суму в 1,4 млрд. гривень, які потрібні для відновлення усіх доріг столиці. У 2015 році на дороги з бюджету Києва викинули більше мільярда гривень, а минулого року – ще 1,5 млрд. гривень. Тобто, за два роки на капремонт магістралей пішло 2,5 млрд. гривень.

На ці гроші відремонтовано трохи більше 300 км магістралей: 128 км - у 2015 році і 200 км - у 2016 році. На наступний рік влада столиці заявила про плани відремонтувати ще 300 км доріг, і на це їй потрібно, як мінімум два мільярди гривень. Таким чином, за три роки на дороги столиці піде близько 4,5 млрд. гривень, а відремонтовано буде трохи більше 600 км магістралей. Тобто десь 40% від усіх доріг, що потребують капремонту.

Не хитрий підрахунок показує, що ремонту 90% доріг, про які у 2014 році казав мер Києва, можна домогтися десь за 10 млрд. гривень. Дивна різниця, якщо порівнювати із заявленими три роки тому 1,4 млрд. гривень. Навіть з урахуванням інфляції, курсу долара, зростання "мінімалки", вибухами на Сонці та всім іншим, чи у нас зазвичай пояснюють чергове зростання цін.

Поки у мерії розповідають про суперпокращення на дорогах, столичні водії можуть відчути його на власних кістках. Бо складається враження, що зі снігами з доріг Києва "злазить" і асфальт. Для прикладу, той самий проспект Степана Бандери наразі більше нагадує дошку для прання, де колеса авто не встигають відійти від попередньої ями, як вже потрапляють у наступну.

Так само у катастрофічному стані перебуває більша частина вулиці Бальзака, яка пронизує усю Троєщину з півдня на північ. Хоча ще влітку на цих магістралях були більш-менш нормальні умови для проїзду. І кожен столичний водій, який щодня катається Києвом, може підтвердити, що список доріг, які вбивають підвіску авто, можна продовжувати нескінченно.

Та вже давно комунальники винайшли чудодійний спосіб латання магістралей, який називається просто - "ямковий ремонт доріг". Кардинально проблеми "вбитої" дороги такий ремонт не вирішує. Адже якщо на магістралі масово з'являються ями, то навіть щоденне латання не призведе до їхнього викорінення, бо поряд із залатаною ямою вже завтра виникне нова, або ж асфальт "вилізе" зі свіжозалатаної вибоїни. Це як лікувати рак у людини народними методами типу настою кори дубу.

При цьому на так званий ямковий ремонт щорічно з бюджету Києва витрачається близько 100 млн. гривень. І латання ям відбувається навіть у мороз.

Хоча комунальники і кажуть про використання спеціальних асфальтобетонних сумішей для низьких температур, але для цього ще потрібно дотримуватися технології: дорогу підсушити, очистити від сміття і так далі. Та як би там не було, а такі роботи, як мертвому припарки, і ніхто не може гарантувати, що яма не з'явиться на тому ж місці, де була до так званого "ремонту".

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme