У Facebook розказали, скільки партії за добу витрачають на рекламу у мережі
Соціальна мережа Facebook оприлюднила звіт з даними про те, хто і скільки заплатив їй за політичну рекламу в Україні у період із 9 по 15 липня
Доповідь розмістили в бібліотеці реклами Facebook, де соціальна мережа оприлюднила інформацію про рекламу на політичні, виборчі або громадські теми, передає Depo.ua.
Як свідчать опубліковані дані, лідером серед фінансування реклами у мережі залишається партія Святослава Вакарчука "Голос". Там на рекламу в Facebook за минулий тиждень витратили $106 876. Тільки за 9 липня в "Голосі" перерахували $18 107 на рекламу в соцмережі.
На другому місці, як і раніше, залишається партія п'ятого президента України Петра Порошенка "Європейська солідарність", яка з 9 по 15 липня заплатила Facebook за просування своєї сторінки $63 382, а 15 липня політсила витратила $10 000.
Партія "Слуга народу" за звітний період витратила $23 077 (15 липня – $ 3 440), просуваючи себе в Facebook, а "Опоблок" – $14 679, а 15 липня – $2 181.
Раніше ми повідомляли, скільки партії витратили на рекламу у Facebook за звітній період до 9 липня.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада