У Facebook розказали, скільки партії платять за передвиборчу рекламу в мережі

Соціальна мережа Facebook оприлюднила звіт з даними про те, хто і скільки платить їй за політичну рекламу в Україні

Доповідь розмістили в бібліотеці реклами Facebook, де соціальна мережа оприлюднила інформацію про рекламу на політичні, виборчі або громадські теми, передає Depo.ua.

Як свідчать опубліковані дані, лідером серед фінансування реклами у мережі партія Святослава Вакарчука "Голос". Там на рекламу в Facebook за останній місяць витратили $88 742. Тільки за 9 липня в "Голосі" перерахували $9 865 на рекламу в соцмережі.

На другому місці партія п'ятого президента України Петра Порошенка "Європейська солідарність", яка в червні-липні заплатила Facebook за просування своєї сторінки $66 672.

Партія "Слуга народу" за звітний період витратила $27 625, просуваючи себе в Facebook, а "Опоблок" – $14 470.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Facebook взявся перевіряти політичну рекламу в Україні.

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme