З'явився запис розмови диспетчера аеропорту Тегерана та пілота, який бачив збиття Boeing 737
У ЗМІ з'явився запис перемовин диспетчерської аеропорту Тегерана та пілота літака іранської компанії "Асеман Ейрлайнз", який бачив попадання ракети у літак Boeing 737
Про це передає Depo.ua з посиланням на ТСН.
Зазначається, що людина за штурвалом іранського лайнеру бачила і пуск ракети, і вибух. Але, головне, за даними видання, про що стає відомим із цього запису – іранські авіаслужби не просто приховували справжню причину авіакатастрофи літака "МАУ".
"Цей запис доводить – іранці бачили ракету від моменту пуску, і до того, як вона влучила в український літак", – йдеться у повідомленні ЗМІ.
Повне розшифрування розмови:
Air Ukraine International (Tower-Pilot3768)
Хронометраж запису 05:12
Диспетчер: – Доброго ранку, "Українські Міжнародні Авіалінії" 752 (не чітко), визначено, ваша висота вильоту 260, рухайтесь на 6000 футів, повернути праворуч.
Диспетчер: – Після 6000 футів напрямок на Парок.
Пілот EP3768: – Заходимо на посадку з півночі, 3768.
Диспетчер: – Доброго ранку, 3768.
Диспетчер: – "Асеман" 3768 (не чітко), визначити 3343 ліворуч, рівень 110.
Пілот EP3768: – Борт 3768, на зв’язку.
Пілот EP3768: – Заходимо на посадку з півночі, 3768.
Пілот EP3768: – Ні, сер?
Пілот EP3768: – Зона 320, для прольоту активна?
Диспетчер: – GPS (нерозбірливо).
Пілот EP3768: – За маршрутом спалахи, як від ракети. Щось таке там має бути?
Диспетчер: – Зона 320? На відстані скількох миль? Де?
Пілот EP3768: – Точно не можу сказати. Але, я думаю, це біля (аеродрому) Пайам, (місто) Карадж.
Диспетчер: – Скільки миль? Де?
Пілот EP3768: – Я зараз бачу світло, як вона летить звідти.
Диспетчер: – Нічого про це нас не інформували.
Диспетчер: – Як виглядає? На що схоже це світло?
Пілот EP3768: – Це точно світло від ракети.
Диспетчер: – Вона ж не в бік міста (Тегеран) летить, ні?
Пілот EP3768: – Можливо… А, ні, ні, збоку міста злетіла.
Диспетчер: – Нас нічого не повідомили, але продовжуйте спостерігати.
Пілот EP3768: – Добре. Стаю на курс посадки.
Диспетчер: – "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, прийом.
Диспетчер: – "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, прийом!
Диспетчер: – "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, як чутно?!
(запит повторюється кілька разів з 02:27 до 04:25, без відповіді)
Диспетчер: – "Асеман" 3768, 9000 (не чітко), курс на посадку.
Диспетчер: – "Асеман" 3768, все, більше ви нічого там вгорі не бачите?
Пілот EP3768: – Пане інженер, ми бачили вибух, великий спалах від вибуху, не розуміємо, що це.
Диспетчер: – Ми точно не знаємо…
Пілот EP3768: – На нашому курсі все нормально?
Диспетчер: – Так, я не думаю, що для вас будуть якісь проблеми.
Пілот EP3768: – Дай Боже!"
Нагадаємо, 8 січня невдовзі після зльоту з тегеранського аеропорту імені Імама Хомейні розбився літак Boeing-737 української авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ).
Внаслідок трагедії загинули 167 пасажирів і 9 членів екіпажу.
Дещо пізніше відповідальність за збиття літака МАУ взяло на себе елітне військово-політичне формування Ірану Корпус вартових Ісламської революції, а головний командир КВІР Хосейн Саламі вибачився за трагедічну "помилку".
20 січня Іран оприлюднив другий попередній звіт про збиття літака МАУ.
Читайте також: Іран збив український пасажирський літак (ХРОНІКА)
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя