Як пандемія "змусила" людей купувати в інтернеті
Глобальна пандемія завдала нищівного удару світовій економіці, яка буде ще довго відновлюватися після пережитого і кризи, яка триває й досі
Постраждали практично всі комерційні сфери і сотні мільйонів простих людей.
У той же час знайшлися напрямки, які отримали поштовх до розвитку навіть за таких непростих умов. Наприклад, онлайн магазини. Сталося це частково через зміну пріоритетів і переваг споживачів, частково завдяки сервісам на кшталт https://aliradar.com/, які зробили шопінг у інтернеті більш зрозумілим та вигідним.
Питання безпеки
Від початку пандемії багато магазинів, у яких були свої торгові майданчики у віртуальному світі, стали активно просувати онлайн торгівлю.
І попит не змусив себе чекати. Причина проста — відсутність необхідності контактувати із зовнішнім світом без зайвої необхідності, кудись їхати у метро або стояти в переповнених чергах — це в умовах вимушеної ізоляції є дуже важливим в плані безпеки та здоров'я.
Об'єктивний вибір
Тематичні сервіси, у свою чергу, зробили процес вибору онлайн продавця і товару більш об'єктивним, простим, вигідним.
Наприклад, тільки тут ви отримуєте можливість порівняти різних постачальників одного і того ж (або аналогічного) товару, щоб вибрати найбільш надійного, з позитивними відгуками і претензіями, які було чесно вирішено. Це є особливо важливим, якщо ви замовляєте продукцію з-за кордону, наприклад, з Китаю.
Порівняння цін також доступне, щоб в підсумку купити товар у того, хто продає його дешевше. Деякі сервіси надають можливість дізнатися історію змін вартості, щоб, наприклад, зрозуміти, наскільки справедливі та вигідні анонсовані "знижки" і "розпродаж".
Доставка, обмін, повернення
Варто відзначити, що в останні роки купувати товари у Мережі стало безпечніше зі споживчої точки зору. Багато магазинів охоче йдуть на обмін і повернення товару, навіть якщо він належної якості. Це є важливим у випадку з купівлею взуття, одягу, аксесуарів та інших товарів, які не завжди можна вибрати, покладаючись лише на фото і відгуки.
Доставка теж покращилася — майже всі великі постачальники або мають свій власний відділ логістики, або співпрацюють з популярними транспортними компаніями, які доставляють онлайн покупку до будь-якої точки країни у відносно короткі терміни.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя