Як дівчинка-мем на екскурсію в офіс Google їздила

Дівчинку на ім'я Хлоя з популярного мема Хлоя спантеличена (англ. side-eyeing Chloe) запросили на екскурсію в бразильське відділення Google в Сан-Паулу

Мем Хлоя спантеличена з'явився 4 роки тому, коли батьки дівчинки опублікували на YouTube її реакцію на поїздку в Діснейленд, повідомляє Depo.ua з посиланням на Новое время.

Її погляд настільки сподобався користувачам Мережі, що відтоді його використовують для позначення здивування або скепсису.

Дівчинку-мем дуже люблять у Google, тому компанія запросила її разом з родиною на екскурсію до Бразилії. Фотографії з поїздки батьки Хлої опублікували в Instagram.

Її зображення надруковане на дверях ліфта та сіті-лайтах компанії.

Вона навіть роздала шанувальникам кілька автографів.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя