"Укрпошта" змінила логотип і слоган
"Укрпошта" провела ребрендинг – оновила логотип та слогани компанії
Оновлений бренд "Укрпошти" представив генеральний директор підприємства Ігор Смілянський на презентації в Києві, повідомляє Depo.ua.
Розробником нового бренду стала компанія Saatchi&Saatchi зі штаб-квартирою в Нью-Йорку.
Як розповів Смілянський, новий логотип повинен відображати позитивні зміни в компанії.
"Ці дев'ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали ходити. Сьогодні ми починаємо міняти не тільки зміст, але й форму... Слоган – "Головна пошта країни!" та "Здатні дивувати!". Ми даємо собі рік на те, щоб вас дивувати. Потім, я сподіваюся, що це стане нормою", – додав генеральний директор.
Як відомо, 1 березня Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта" завершило процес реорганізації та перетворилася в акціонерне товариство за зразком таких європейських поштових компаній, як Deutsche Post, Austria Post або PostNL.
"Укрпошта" входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України і є національним оператором поштового зв'язку в країні. Підприємство надає понад 50 видів послуг через понад 11 тис. відділень по всій Україні. Штат компанії налічує близько 76 тис. співробітників.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя