Самки, "голі королеви" і ідеальні груди: Як Milavitsa проводила кастинг, а нарвалася на скандал
У мережі обговорюють скандальне інтерв'ю гендиректора компанії-дистриб'ютора білизняного бренду Milavitsa в Білорусі Євгена Зуєва
Як зазначає Depo.ua, матеріал журналіста Тетяни Бублікової під назвою "Обличчя бренду "Мілавіца": в "голі королеви" беруть не всіх", опублікований Naviny.by викликав бурхливу реакцію у користувачів Інтернету.
Зокрема, у матеріалі Євген Зуєв на запитання журналістки, чому дівчата з розміром грудей A не можуть представляти бренд, відповідає: "Скажіть, а це буде красиво?".
Але найбільше обурення викликав пасаж топ-менеджера про жінок-самок.
"У моді спортивне тіло, не важливо, якої форми груди, важливо, щоб це тіло було підтягнутим. Я зараз в фізіологію піду: самець і самка. Чоловік обирає ту самку, яка здатна народити і вигодувати потомство. Це довгі ноги, міцна попа і хороші груди. Попа - це значить здатна народити, груди - це значить здатна вигодувати. З цієї точки зору неважливо, якої форми груди. Головне щоб жінка була активна, позитивна, дарувала чоловікові радість", - зазначає Зуєв.
У мережі нарікають: компанія, яка створює продукцію для жінок, повинна вже усвідомити, що призначення жінки - не лише "дарувати радість" і "народжувати дітей".
Depo.ua зібрав найемоційніші пости у соцмережах.
Головне фото: Facebook/Milavitsa
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя