Розкрутка інтернет-магазину під ключ з Elit-web
Головне, що потрібно пам'ятати про просування онлайн-магазинів, — основу трафіку для них становить органіка. Відсоток від загальної кількості трафіку загалом може перевищувати 60-80%. На другому місці контекстна реклама — до 20%, а також SMM — 10-12%. А тому розкрутка сайту — це певною мірою просування в пошукових системах
Elit-web вже більше 9 років займається просуванням сайтів у мережі, пропонуючи як послуги в комплексі, так і за окремими напрямами:
● контекстна і медійна реклама;
● маркетинг у соціальних мережах;
● SEO-аудит і оптимізація, інше.
Окрім того, обов'язково проводимо такі заходи: технічний аудит, збір і розширення семантичного ядра, оптимізацію структури сайту, створення нового або доопрацювання існуючого контенту, технічну модернізацію, роботу з метатегами, підвищення юзабіліті сайту, зовнішню оптимізацію і таке інше.
Базовий план роботи по просуванню інтернет-магазина
Кожен бізнес є індивідуальним. Як і кожен сайт. Тому і стратегія просування в кожному конкретному випадку буде відрізнятися. Проте ми в Elit-web намагаємося відштовхуватися від класичної схеми розкрутки, "підганяючи" її під кожен проєкт індивідуально:
- Аналізуємо сайти конкурентів.
- Проводимо ретельний аудит і аналіз тематики онлайн-магазину.
- Формуємо детальний план подальшої розкрутки.
- Працюємо із зовнішніми посиланнями.
- Виконуємо SEO-оптимізацію інтернет-магазину до вимог пошукових систем.
- Проводимо аналітику і збір даних про поведінку відвідувачів сайту.
- Впроваджуємо індивідуальну маркетингову стратегію.
Також необхідно брати до уваги, що просування інтернет-магазину — це не односторонній процес. Успіх багато в чому залежить від залученості власника бізнесу та його співробітників. Вас у такому випадку чекають такі завдання:
- Коректний старт розвитку і подальша розкрутка сайту.
- Контроль процесу продажів і роботи менеджерів.
- Оптимізація обробки замовлень та інших бізнес-процесів.
- Дотримання розробленої маркетингової стратегії.
Типові помилки при розкручуванні сайтів та як їх уникнути
Не помиляється лише той, хто нічого не робить. Але є цілий список помилок, які раз у раз продовжують робити власники інтернет-магазинів та інших сайтів:
- Дуже маленьке семантичне ядро та недостатнє використання конверсійних запитів.
- Погане юзабіліті сайту або надмірний відхід від базових правил структури інтернет-магазину.
- Помилки внутрішньої та зовнішньої оптимізації: відсутність перелінкування, биті посилання, дублі, незаповнені метатеги, проблеми з картою сайту та інше.
- Недостатній функціонал: відсутність функції порівняння товарів, неможливість сортування позицій за ціною, популярністю, новизною і таке інше.
Щоб бути впевненими в результаті, рекомендуємо замовляти просування сайтів в Elit-web. Так ви отримаєте прогнозований ефект в найкоротші терміни і точно уникнете типових помилок новачків у сфері E-commerce.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя