Половина учасників ЗНО не змогла скоротити дріб
Погане виконання простих завдань у тесті зовнішнього незалежного оцінювання з математики свідчить про доцільність посилення вивчення математики в середній школі
Про це повідомив директор Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) Вадим Карандій, передає Depo.ua із посиланням на "Інтерфакс Україна".
"Напевно, найбільше проблем у нас із математикою. Якщо з інших предметів ситуація більш-менш нормальна, то з математики, на жаль, у нас динаміка результатів невтішна", - сказав він на прес-конференції в четвер у Києві.
Перше завдання тесту основної сесії з математики відповідало матеріалу, який школярі вивчають у 7-8-х класах. Як зазначив директор центру, з цим завданням не впоралася майже половина всіх, хто складав цей тест.
"Це дії з дробами, де потрібно було фактично скоротити на 2 чисельник і знаменник і отримати результат. Завдання не складне. Але, на жаль, лише 52% наших випускників в 11-му класі змогли впоратися з завданням, з яким мали працювати у 8-му класі", - пояснив він.
"Це симптоматично. Це погано. Є над чим замислитися. Потрібно порушувати питання щодо контролю глибшого й детальнішого, а також посилення вивчення математики в основній школі", - додав Карандій.
Крім того, він навів як приклад ще низку завдань тестів із математики, історії України, фізики, хімії та географії, що не були складними, але з якими не впоралася значна частина випускників.
Нагадаємо, що 2018 року ЗНО з української мови та літератури не здали 14% абітурієнтів.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя