NASA змінила конструкцію акумуляторів свого електролітака

На основі тестів NASA вносяться зміни в конструкцію електролітака X-57 Maxwell з 14 елетродвигунами

Після невдалого випробування батареї на стійкість до короткого замикання, в агентстві вирішили змінити конструкцію акумуляторів, повідомляє Depo.ua з посиланням на Tehnot.

В батареї, зробленій за новим проектом, також містяться дві збірки, але вже по вісім модулів. Організація модулів не уточнюється, але, згідно із заявою NASA, кожен з них складається з удвічі меншої кількості акумуляторів. При цьому акумулятори в збірках розділені алюмінієвими сотами, які повинні збирати і розсіювати тепло, а також відводити його на корпус.

Передбачається, що X-57 Maxwell зможе літати з крейсерською швидкістю 280 кілометрів на годину і дозволить оптимізувати витрати палива і зменшити рівень шуму від літака. 12 електродвигунів розташовані на передньому боці крила і будуть використовуватися при маневруванні, зльоті та посадці, ще 2 силові установки встановлять по краях, вони використовуватимуться при польоті на крейсерській швидкості.

Двигуни X-57 Maxwell живляться від електрики, але в конструкції передбачений генератор, який зможе заряджати акумулятори в польоті.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя