На Росії зареєстрували бренд "Джамала-1944"
Росіяни вирішили використати перемогу Джамали на "Євробаченні" для заманювання туристів у Крим
Про це повідомляє УНІАН з посиланням на президента Першої патентної компанії (ППК) Анатолія Аронова, повідомляє depo.ua.
За словами Аронова, підприємець Борис Терещенко подав заявку на реєстрацію бренду "Джамала 1944" і "JAMALA 1944". Під цим брендом Терещенко має намір зареєструвати турагенцію, яка спеціалізуватиметься на екскурсіях по Криму, а також для виробництва одягу, напоїв та для музичних шкіл.
"Ми склали заявку на товарний знак нашого клієнта - для одягу, головних уборів, напоїв, а також для турагентства - організація і проведення турів, а також створення музичних шкіл", - розповів Аронов.
За його словами, Терещенко хоче працювати легально, для чого підприємець має намір зв'язатися з переможницею "Євробачення-2016", щоб отримати дозвіл на використання її імені в якості бренду.
Анатолій Аронов вже не перший раз миготить у ЗМІ в контексті провокаційних туристичних пропозицій. Так, в кінці грудня в Роспатент надійшла заявка на реєстрацію товарного знака "Асад тур", туроператор має намір був пропонувати своїм клієнтам туристичні путівки на лінію фронту в Сирії.
До цього ж він пропонував тури в так звану Новоросію.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя