Мусульманка у хіджабі стала обличчям відомого косметичного бренду
Косметична марка CoverGirl днями оголосила, що новим посланцем бренду разом з Софією Вергарою і Кеті Перрі стане 23-річна б'юті-блогер Нура Афіа
Нура - мусульманка, яка з гордістю носить хіджаб, але це не завадило їй стати популярним блогером та мати декілька сотень тисяч фоловерів в Instagram та на YouTube, передає Depo.ua.
У своєму захопленні мистецтвом візажу Нура досягла великих висот. Майстерність б'юті-блогера і її позитивний настрій помітила і марка CoverGirl, яка вибрала Нуру обличчям туші So Lashy.
Нура стала однією з багатьох посланців краси бренду, серед яких є і чоловік - 17-річний Джеймс Чарльз, чиє призначення на цей пост викликало бурю емоцій у консервативної публіки. Але вибір Нури і Джеймса не випадковий: бренд своєю політикою несе в маси ідею про те, що всі ми рівні - і при цьому дуже різні.
Нура живе в США з чоловіком та 5-річною донькою. Жінка обожнює хіджаб і вважає, що він підкреслює її індивідуальність.
Чоловік цілком підтримує дружину у її захопленні і не проти того, чим вона займається.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя