Модель із синдромом Дауна вперше стала обличчям косметичного бренду

32-річна Кеті Мід стала обличчям косметичного бренду Beauty & Pin-Ups

Вперше в історії модель із синдромом Дауна стала головною героїнею рекламної кампанії лінійки косметичних продуктів, повідомляє depo.ua з посиланням на Cosmopolitan.

Компанія Beauty & Pin-Ups, відома своїми засобами з догляду за волоссям, запросила Кеті до співпраці.

Оскільки Кеті Мід має розкішні пишні кучері, для реклами такої продукції її кандидатура підійшла відмінно.

"Це так чудово. Я щаслива бути частиною сім'ї Beauty & Pin-ups", – розповідає Кеті.

"Бренд Beauty & Pin-Ups виступає за розширення прав і можливостей жінок з 1935 року. Цю ідею ми намагаємося донести і сучасному світу", – зазначила генеральний директор компанії Кенні Кан.

ФОТО: Cosmopolitan

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя