Компанія Zoom додала нову функцію, щоб зберегти популярність і після карантину
У сервісі для відеоконференцій Zoom придумали нову функцію – віртуальної приймальні, яка допоможе компанії зберегти популярність
Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на CNBC.
Така функція дозволить людям реєструватися у адміністраторів приймалень офісів без фізичного контакту. Процес відбуватиметься за допомогою Zoom-дзвінків.
Зокрема "режим кіоску" працюватиме наступним чином: щойно людина заходить до офісу, вона може розпочати дзвінок з адміністратором через монітор з камерою та динаміком. Таким чином, адміністратор може дозволити відвідувачеві увійти в офісні приміщення – наприклад, дистанційно відчинити двері.
"Адміністратор не мусить залишатися в офісі", – сказав Гаррі Мозлі, генеральний інформаційний директор Zoom.
У компанії стверджують, що таким чином одна людина може контролювати декілька поверхів чи будівель водночас. Також аналітики прогнозують поступове падіння Zoom після спалаху попиту у 2020 році. Так, за останню чверть фінансового року-2020 експерти очікують побачити зростання доходів у 331%. Проте вже наступної чверті очікуваний відсоток становить 153%, а до кінця наступного фінансового року – лише 38%.
У Zoom сподіваються, що у майбутньому компанії працюватимуть у сумісному режимі дистанційної та офісної роботи, та шукають шляхи задовольнити відповідний попит в умовах конкуренції з Cisco, Google та Microsoft.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що на період свят Zoom зніме 40-хвилинне обмеження безкоштовних відеоконференцій.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя