Кейт Міддлтон перемогла Меган Маркл у черговому змаганні за любов британців
Герцогиня Кембриджська Кетрін здобула чергову перемогу над герцогинею Сассекською Меган: її знову визнали найстильнішою жінкою королівської сім'ї
Фото: EPA
Про це повідомляє Daily Mail, посилаючись на дослідження платформи LovetheSales.com.
Згідно з результатами, в період самоізоляції, введеної через пандемію коронавірусу, одяг як у герцогині Кембриджської розпродавався в три рази частіше, ніж вбрання як у Маркл. Так, за останні місяці було розпродано 14 з 16 образів Міддлтон і тільки один з шести нарядів герцогині Сассекської.
Відзначається, що образи Кетрін коштують удвічі дорожче, ніж речі у Маркл. Щоб повторити один з нарядів дружини принца Вільяма, покупці повинні були заплатити 420 фунтів стерлінгів, а одяг як у дружини принца Гаррі обійшовся б в 184 фунтів стерлінгів.
Стиліст Джессі Стейн зазначила, що незважаючи на регулярні дзвінки і конференції, проведені через платформу Zoom з дому, Герцогиня Кембриджська приділяла зовнішньому вигляду більше уваги, ніж герцогиня Сассекська.
"Меган, очевидно, за час ізоляції звикла до більш спортивного і домашнього одягу. Я думаю, що нове життя далеко від королівської сім'ї також привело до падіння попиту фанатів на її вбрання. Кейт показала більш відповідальний підхід до домашнього режиму і дійсно обскакала Меган, продовжуючи свою благодійну роботу онлайн. Вона стала частіше з'являтися в літніх нарядах, викликаючи симпатію публіки", – прокоментувала Стейн.
Наприклад, на початку травня дружина принца Вільяма вдягла на одну з онлайн-зустрічей блакитну сукню з запахом британського бренду Boden. Через добу після цієї конференції в Zoom вбрання вартістю 60 фунтів стерлінгів було повністю розпродане.
У лютому Кейт Міддлтон посіла перше місце в рейтингу найбільш модних королівських осіб, складеного академією Fashion Reatil, також залишивши позаду Меган Маркл. Вона набрала 47,8 відсотка голосів, в той час як за дружину принца Гаррі проголосувало 20,1 відсотка.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя