Філіппінський художник об'єднав логотипи популярних брендів з шедеврами
Філіппінський художник Ейсен Бернандо об'єднав популярні бренди з шедеврами класичного мистецтва
У своєму арт-проекті художник розміщав логотипи всесвітньо відомих брендів і компаній на картини великих художників, щоб по-новому показати зв'язок між мистецтвом і капіталізмом, пише depo.ua з посиланням на Mashable.
Абсолютно несподівано виглядає Barbie на портреті Симонетта Веспуччі, італійського живописця П'єро ді Козімо, також як і автопортрет Фріди Кало з логотипом Starbucks.
Даний проект є продовженням попереднього захоплення Бернардо, де він об'єднував фотографії зірок з обкладинок журналів з картинами відомих художників.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя