Facebook зробить новинну стрічку більш "родинною"
Facebook знизить пріоритет публікацій від брендів і ЗМІ та приділить більше уваги постам від родичів і друзів користувача
Про це повідомив засновник соцмережі Марк Цукерберг на своїй сторінці у Facebook, передає Depo.ua.
За його словами, у Facebook надходило безліч звернень про те, що контент від публічних сторінок компаній і ЗМІ практично повністю заповнює стрічку.
"Як тільки ми представимо зміни, ви побачите менше постів від бізнесів, брендів і медіа. І публічний контент, який ви будете бачити частіше, повинен відповідати тим же стандартом - він повинен спонукати до значущої взаємодії між людьми", - написав Цукерберг.
Він додав, що нововведення знизять час, який користувачі проводять у соцмережі. Проте Цукерберг впевнений, що цей час зможе стати більш цінним.
Нагадаємо, у жовтні повідомлялося, що у Facebook з'явиться друга стрічка для користувачів, в якій будуть відображатися публікації сторінок і людей, цікаві користувачеві.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя