Facebook інвестує $300 млн у журналістів
Соціальна мережа Facebook планує інвестувати 300 мільйонів доларів у локальні журналістські програми протягом трьох років
Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на CNN.
Компанія зобов'язалася інвестувати ці кошти у "новинні проекти, партнерства і контент". Зокрема, гроші спрямують на фінансування некомерційних журналістських організацій, таких як Пулітцерівський центр і Report for America, а також на гранти для місцевих новинних видань.
"Ми не хочемо, щоб видавці були залежними від нас, але ми хочемо підтримувати їх", — заявила віце-президентка Facebook з інформаційного партнерства Кемпбелл Браун.
Цей крок компанія зробила, у складний для місцевих газет та веб-сайтів час, коли медіа стикаються з падінням прибутку і читацької аудиторії через цифрову революцію й глобалізацію, в якій Facebook був передовим, залучаючи мільярди доларів доходів від рекламодавців і широку увагу аудиторій.
Віце-президентка Facebook додала, що медіа-індустрія переживає новий етап розвитку, і "ніхто з нас не знає, як буде виглядати майбутнє журналістики", але Facebook своїми інвестиціями хоче приєднатися до "пошуку рішення".
Нагадаємо, 14 січня стало відомо, що у Великій Британії організація Full Fact почне співпрацювати з соціальною мережею Facebook у питанні фактчекінгу дописів.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя