До 8 березня "Укрпошта" випустить марки з оголеними жінками
До Міжнародного жіночого дня 8 березня "Укрпошта" випустить серію марок "Її величність – жінка" у жанрі "ню"
Про це повідомив гендиректор "Укрпошти" Ігор Смілянський на своїй сторінці у Facebook, передає Depo.ua.
"Якщо Ви раптом не встигли висловитись з приводу марки 23 лютого, то зараз Ваш час. "Укрпошта" в серії марок "Її величність – жінка" випускає не просто марку до 8 березня, а марку у жанрі "ню", або як напишуть недосвідчені митці та поштовики "марки з оголеними жінками", – написав він.
За словами Смілянського, для марок використали роботи двох українських митців – Тараса Шевченка та сучасного українського художника Андрія Чебикіна.
"Так, ми настільки прозора для всіх компанія, що вирішили, що прийшов час відкрити для Вас не лише нашу звітність та душу, а й тіло та випустити першу марку у цьому жанрі. А хто у нас є майстром та трендсеттером? А ось тут зради немає. У створенні цієї серії ми використовували роботи двох українських митців – Тараса Шевченка та сучасного українського художника Андрія Чебикіна, що звеличують жіночу силу та красу, дух та свободу", - розповів гендиректор "Укрпошти".
Марки презентують 5 березня.
"Тож чекаємо філателістів, захисників моралі та журналістів 5 березня у Національному музеї Тараса Шевченка – це буде просто концентрат традиційного та сучасного мистецтва", – зазначив Смілянський.
Він також спитав у читачів його Facebook-сторінки думку щодо того, чи варто, задля рівності прав, робити марки з зображенням чоловіків у жанрі "ню".
Скандал з випуском марок до 23 лютого: що про це відомо
18 лютого стало відомо, що 23 лютого "Укрпошта" планує презентувати поштові марки "Збройні сили України. Сухопутні війська".
У Генеральному штабі ЗСУ обурилися такими планами "Укрпошти" й нагадали, що 23 лютого держава-агресор РФ, яка веде війну проти України, відзначає день захисника Вітчизни і день військової слави Росії.
У ЗСУ висловили також рішучий протест проти обрання "Укрпоштою" дати 23 лютого для презентації і першого погашення поштових марок під назвою "Збройні Сили України. Сухопутні війська". Пояснили це тим, що така дата є неприпустимою для промоції ЗСУ та їх найбільш чисельного виду – Сухопутних військ.
Також у ЗСУ зауважили, що дата презентації цього випуску поштових марок не була погоджена з керівництвом ЗСУ.
Після цього директор АТ "Укрпошта" Ігор Смілянський пояснив, що презентація нових марок, присвячених армії, була запланована на 23 лютого для того, щоб нагадати всім про ЗСУ та тонко потролити Російську Федерацію.
Після критики з боку Генерального штабу ЗСУ в "Укрпошті" вирішили перенести дату введення в обіг поштових марок "Збройні сили України. Сухопутні війська" з 23 лютого на 14 березня.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя