Більше 4 мільйонів європейців побачили українську соціальну рекламу, створену MEDIAHUB
Відео стало частиною комунікаційної кампанії про переваги вступу України до Північно-Атлантичного альянсу
Ротація ролику відбулася в соціальних мережах. Однією з цільових аудиторій, на яку таргетували кампанію – стали військові НАТО та експерти цієї галузі.
"Нам вдалось запакувати нетривіальний посил у форму інтертейменту, легку для сприйняття, таку, що привертає увагу користувача у стрічці, змушує зупинитися і "отримати меседж" – згадати, які спільні цінності варто разом відстоювати країнам НАТО та Україні", – каже Роман Пересунько, керуючий партнер MEDIAHUB.
Загалом відео таргетувалося на 9 країн Європи, кожен ролик був титрований мовою держави, у якій відбувалась ротація.
Для MEDIAHUB – це ще один приклад реалізації ефективної комунікаційної стратегії, на яких спеціалізується агентство.
"Соціальна реклама, просування брендів, розміщення реклами в Україні – це буденність. А от працювати на імідж України за її кордоном – це щось більше ніж реклама, – каже Роман Пересунько, керуючий партнер MEDIAHUB – І нам було особливо приємно працювати на імідж України".
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Життя