Може, прорив — це занадто голосно, але
запаморочливий ривок — ось так, напевно, можна охарактеризувати метаморфози, що сталися з
ŠKODA Octavia зі зміною поколінь.
По-перше, вона
просто красива. Робити дійсно елегантні машини — це вже привілеї грандів, тому ŠKODA,
очевидно, готова до прийому в клуб.
По-друге, салон нової Octavia —
це дійсно новий рівень, і не тільки в матеріалах обробки (до якості збірки претензій і так
ніколи не було). Такі деталі, як важіль перемикання передач, коліщатка налаштування на
кермі, саме двоспицеве кермо, електронна панель приладів і величезний мультимедійний дисплей
з чудовою графікою і маса інших, — все це підкреслює рівень моделі і її статусність.
По-третє, велика кількість розумної електроніки — це дуже
товариський і безпечний автомобіль. З того, що хочеться відзначити насамперед з особистих
вражень — дуже приємна в міру м'яка підвіска, просторий салон, відмінна шумоізоляція, класна
робота 8-ступінчатого автомата, величезний 600-літровий багажник, «розумні» фари головного
світла — усе це робить подорож на ŠKODA Octavia по-справжньому комфортною. І, до речі, не
марнотратною — у нас середня витрата палива вийшла в межах 6,5 л на 100 км, і при цьому
анінайменшого недоліку в потужності і динаміці. Звичайно, щоб економити на паливі,
доведеться трохи вкластися: така машина, як у нас, коштує від 776 393 грн, але може вам така
і не потрібна, нинішня Octavia тим і хороша, що схожа на конструктор, ви можете зібрати
конфігурацію під себе в діапазоні 566 745–975 212 грн.