Як працюють кримські санкції проти Росії
Оприлюднені результати морської блокади анексованого Криму
Агенція Black Sea News опублікувала доповідь "Ефективність міжнародних санкцій проти Росії в галузі мореплавства", повідомляє Depo.ua.
За даними доповіді, кількість іноземних морських суден, що заходять в порти Кримського півострова, значно скоротилася: з 80 суден у 2014 році до 37 за 8 місяців 2016 році.
Росія змушена компенсувати це скорочення власними суднами.
У 2014 році суден-порушників під прапором Росії було 45%, у 2015 році - 63%, в 2016 - 71%.
Через це на кримських рейсах Росія змушена експлуатувати дуже старі, зношені судна. Вік 60% російських кораблів становить від 27 до 60 років.
Росія також була змушена піти на великі витрати, щоб викупити у судновласників за кордоном 11 поромів для Керченської поромної переправи - 7 грецьких, 1 італійський і 3 турецьких (спочатку їхня робота планувалася на умовах фрахту під прапорами цих країн і з іноземними екіпажами, але власники і екіпажі через відмовилися через санкції).
Експорт через порти Севастополя скоротився до 20 разів.
З 2014 року повністю припинено заходження круїзних лайнерів міжнародних компаній в кримські порти.
Великі морські страхові компанії припинили страхування суден, які планують заходи в порти Криму.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Світ