"Як послали, так і подивилися": Рейтинг звернення Путіна впав до мінімуму

Послання президента Росії Володимира Путіна Федеральним зборам подивилися 5,9% москвичів - це найнижчий результат за останні п'ять років

Про це свідчать попередні дані дослідницької компанії Mediascope, інформує Depo.ua з посиланням на російський "Коммерсант".

Відзначається, що послання Путіна показували п'ять каналів - "Перший", "Росія 1", "Росія 24", "Москва 24", і "360". В абсолютному значенні трансляцію подивилися 0,87 мільйонів москвичів. Частка тих, у кого був включений телевізор в цей час, склала 39%.

Згідно з дослідженням, у 2018 року послання Путіна подивилися 7,3% москвичів, телевізор був включений у 42,5%. У 2017 році послання не було, в 2016-му його подивилися 7,6% глядачів, в 2015-му - 8,7%.

Рекордним стало послання 2014 року - рік окупації Криму: його подивився майже кожен десятий москвич, кожен другий включений телевізор в цей час показував послання Путіна. У 2013 році трансляцію послання Путіна подивилися менше, ніж в 2019 році - 5,2% жителів Москви.

Нагадаємо, 20 лютого російський президент Володимир Путін у своєму посланні Федеральним зборам повернувся до головної теми минулорічного звернення - переозброєння армії і створення нових зразків стратегічної зброї.

Цього разу заява Путіна була адресована прямо Сполученим Штатам, які Кремль звинуватив у порушенні Договору про ліквідацію ракет середньої і малої дальності.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme