У ЄС розмірковують, як уберегти літаки від пілотів-психів

У Європі міркують над тим, як найкраще запобігати подібним катастрофам, як та, що сталася з літаком A320 авіакомпанії Germanswings

Одним із варіантів є запровадження правила "двох людей" в кабіні пілота, повідомляє depo.ua з посиланням dw.de.

Тренування пілотів, їхнє ліцензування, їхні медичні огляди - усе це в ЄС регулюється єдиними стандартами, прописаними вже давно.

Це в черговий раз підтвердили Європейська агенція з безпеки авіації (EASA) у Кельні та Європейська комісія у Брюсселі після трагедії літака A320 авіакомпанії Germanwings.

Згідно з повідомленням європейських чиновників, які висловили бажання залишитися невідомими, на європейському рівні є мінімальні стандарти, які мають виконуватися авіалініями.

Кожна авіакомпанія може, в свою чергу, запроваджувати жорсткіші стандарти та вимоги до безпеки авіаперевезень.

Контроль за виконанням мінімальних приписів ЄС покладається на відповідні національні органи в кожній країні-члені ЄС.

Нагадаємо, єдині європейські правила для авіаперевізників були встановлені лише після теракту в Нью-Йорку 11 вересня 2001 року. До того кожна країна ЄС встановлювала свої правила сама.

Як повідомляв depo.ua, на борту пасажирського літака Airbus A320, який летів з Барселони в Дюссельдорф і розбився на півдні Франції, перебувало 150 осіб: 144 пасажири та 6 членів екіпажу. Вони загинули.

Згодом з'ясувалося, що в трагедії винен другий пілот. А командир літака в останні хвилини життя намагався зламати зачинені двері кабіни пілотів.

В ході пошукової операції на місці аварії Airbus A320 у Франції рятувальники виявили від 400 до 600 фрагментів людських тіл.

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme