Twitter посилює правила для політреклами
Соціальна мережа Twitter впроваджує процедуру сертифікації замовників політичної та соціальної реклами
Про це повідомляється в офіційному блозі сервісу, інформує Depo.ua.
У компанії зазначають, що ці зміни дадуть можливість перевірити замовників політичної чи соціальної реклами та їх адреси в США.
Тепер для розміщення реклами замовник зобов'язаний відповідати критеріям відбору компанії.
Рекламні пости тепер будуть не тільки маркуватися, але й вказуватиметься, хто оплатив розміщення.
"Мета нововведення - зробити більш прозорою процедуру розміщення реклами, яка публікується з метою сформувати думку людей з питань, що можуть бути важливими для результатів виборів", - заявили в Twitter.
Під нові правила потрапляють замовники політичної реклами, де йдеться про вибори або про конкретного кандидата. Також нововведення торкнуться замовників суспільно значущих тем, що можуть знайти відображення у майбутній законотворчості. Зокрема, такими темами можут бути аборти, права людини, права на зброю, імміграція тощо.
Нагадаємо, що американські спецслужби з січня 2017 року ведуть розслідування про можливе втручання Росії у президентські вибори в США. Влада вважає, що Кремль через фейковий акаунти і рекламу у соцмережах поширював пропаганду, що вплинула на американських виборців.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Світ