Телеканал, на якому обматюкали Путіна, продадуть будь-кому, окрім Саакашвілі

Власник грузинської телекомпанії "Руставі-2" Кибар Халваші заявив, що продасть її будь-кому, крім ексгубернатора Одеської ОДА Міхеіла Саакашвілі

Про це повідомили на сайті телекомпанії, передає Depo.ua.

"На жаль мої фінансові можливості недостатні для того, щоб вивести телекомпанію з глибокої фінансової кризи, тому я прийняв рішення про продаж телекомпанії і готовий до переговорів з будь-якою зацікавленою особою", – зазначив бізнесмен.

Однак він додав, що єдиним і, з ким не буде переговорів, – "колишній неформальний власник і менеджер" Руставі-2", третій президент Грузії Міхеіл Саакашвілі.

Раніше повідомлялося, що телеканал, на якому обматюкали Путіна, хочуть продати.

Довідка: у липні рейтинг грузинського телеканалу "Руставі-2" різко зріс після того, як телеведучий Георгій Габунія обматюкав президента Росії Володимира Путіна в прямому ефірі.

17 липня генерального директора грузинського телеканалу "Руставі-2" Ніка Гварамія звільнили з посади. Це сталося одразу ж після того, як власником телеканалу знову став бізнесмен Кібар Халваші. 

12 серпня стало відомо, що суд обрав запобіжний захід ексгендиректору телеканалу Грузії, де обматюкали Путіна.

Читайте також: "П*зда ти моржова": Що то за грузинський журналіст, який обматюкав Путіна в телеефірі

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook