США вперше показали світу свою новітню крилату ракету

США вперше представили за кордоном новітню крилату ракету Tomahawk R / UGM-109 Block IV морського базування, що запускається з надводних кораблів і підводних човнів

На військово-морському салоні Euronaval 2018 ракета демонструється на стенді компанії Raytheon, яка є розробником і серійним виробником цієї ракети, передає Depo.ua з посиланням на "ТАСС".

У нову ракету інтегрована ціла низка істотних нововведень, серед яких особливо виділяється можливість атаки і стаціонарних наземних, і рухомих морських цілей, що забезпечується новою головкою самонаведення. Можливість атаки рухомих морських цілей, як уточнили розробники, буде реалізована з 2022 роки для варіанту ракети з позначенням Maritime Strike Tomahawk (MST). Крім того, ракета є тепер сетецентричною зброєю, обладнана двосторонньою лінією передачі даних, що дозволяє передавати і отримувати інформацію після пуску. З будь-якого вузла сетецентричної системи може відбуватися відстеження польотом ракети і передача на її борт оновленої інформації про мету. Ракета, таким чином, отримала можливість перенацілювання в польоті.

Ракета у варіанті Block IV має більш потужну осколково-фугасну бойову частину масою 454 кг.
Наразі на заводі Raytheon в Тусоні (штат Арізона) випущено більше 4 тис. крилатих ракет Tomahawk, 2300 з яких були застосовані в бойових умовах з 1991 по 2018 рік.

Ракета Block IV має 15-річний термін служби, після якого повертається на завод-виготовлювач для заміни низки компонентів, повторної сертифікації та поставки ВМС США на чергові 15 років.

Як повідомили представники компанії Raytheon, ракета Tomahawk у варіанті Block IV має наступні характеристики: довжина 5,56 м, довжина зі стартовим прискорювачем 6,2 м, діаметр 51,8 см, маса 1315,4 кг, маса з прискорювачем 1587,6 кг, розмах крила 2,7 м, дальність дії 1600 км, комбінована система наведення, до складу якої входять: інерціальна навігаційна система, яка коректується за сигналами супутникової системи GPS, оглядово-порівняльна кореляційний система наведення по карті рельєфу місцевості TERCOM, що працює на середній ділянці траєкторії, і цифрова кореляційна система наведення по зображенню місцевості DSMAC, що працює на кінцевій ділянці траєкторії польоту.

Як пояснили розробники, залежно від польотного завдання, система TERCOM може і не працювати.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme