Сенатори США накинулися на Facebook, який нічого не робив з пропагандою Кремля

Американські сенатори розкритикували Facebook та інші провідні соціальні мережі, які не змогли запобігти можливим зловживанням з боку росіян під час президентської кампанії 2016 року

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на "Радіо Свобода".

"Чому Facebook знадобилося 11 місяців, щоб розпочати щось робити і допомогти нам зрозуміти масштаб цієї проблеми?" – запитав сенатор-демократ Кріс Кунс на слуханнях у юридичному комітету Сенату з керівниками компаній Facebook, Twitter та Google 31 жовтня.

Головний радник Facebook Колін Стретч визнав, що його компанія мала побачити зловживання і зробити більше, щоб запобігти цьому.

"Є сигнали, які ми пропустили", – визнав він.

Нагадаємо, 6 вересня директор служби безпеки Facebook Алекс Стамос заявив, що протягом двох років пов'язані з Росією акаунти купували рекламу в соцмережі, яка носила політичний характер.

Представники Facebook повідомили, що вони простежили продаж реклами на загальну суму $100 тис. Було виявлено, що 3300 рекламних оголошень мали сліди, які вели саме до російської компанії.

21 вересня стало відомо, що Facebook вирішив повністю співпрацювати із федеральною владою і передасть в Конгрес дані про куплену за російські гроші рекламу на виборах-2016.

Facebook виявив також створення фейкових акаунтів з Росії для поширення в соцмережі політреклами під час виборів президента США у 2016 році.

За даними Facebook, опублікованих росіянами повідомлень було близько 80 тисяч, і близько 126 мільйонів американців, або більше половини виборців, можливо, переглянули ці публікації. Йдеться про повідомлення, які були опубліковані в період з червня 2015 до серпня 2017 року. Вони зачіпали теми, дражливі для американського суспільства, зокрема, відносини між представниками різних рас.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme