Росіяни збільшили вживання алкоголю
У 2018 році продажі алкогольної продукції в Росії виросли на 4,6%, але при цьому її частка в обсязі товарів повсякденного вжитку в грошовому вираженні скоротилася з 20,2 до 20%
Про це йдеться в матеріалах дослідження компанії Nielsen, проведеного в рамках ритейл-аудиту, передає Depo.ua з посиланням на РБК.
Зростання показали майже всі категорії, крім горілки. Абсолютні значення не розкриваються.
У структурі ринку товарів повсякденного попиту зниження показали як продукти харчування, так і непродовольча продукція. Дослідники відзначають, що їх частки перераспределились на користь тютюнової продукції, яка зайняла за підсумками 2018 року 15 відсотків від усього FMCG-ринку в порівнянні з 14,1 відсотка в 2017-м.
Це пояснюють зміною споживчого попиту росіян, які економлять і вибирають дешевші товари по акціях. У секторі тютюнової продукції промоактивність відсутня, тому її продажі зростають швидше за все.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Світ