Росіяни перестали впиватися "Путінкою"

На Росії значно знизився обсяг продажу найпопулярнішої серед росіян горілки "Путінка"

Відзначається, що за останній рік продажі впали у два рази, в результаті чого марка за обсягами продажів впала з 4 відразу на 15 місце, пише depo.ua з посиланням на російський  "Коммерсант".

Так, якщо у червні-липні 2015 року частка "Путінки" на російському ринку становила 2,74%, то у квітні-травні 2016 року вона скоротилася до 1,36%.

Творець бренду Станіслав Кауфман заявив, що у "Путінки" настільки низьких показників не було за всю її історію. На його думку, це пов'язано з переходом бренду до нового дистриб'ютора, який пустив його на самоплив.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Світ