Росія розсилала свою пропаганду і в Instagram
Близько 20 млн громадян США могли бачити контент, що розміщувався напередодні виборів американського президента в додатку Instagram особами, які діяли в інтересах російської держави
Про це 1 листопада повідомили представники компанії Facebook, якій належить сервіс обміну фотографіями і відеороликами, передає Depo.ua з посиланням на DW.
Юристи Twitter, Google і Facebook другий день дають свідчення в сенатському комітеті у справах розвідки у зв'язку з розслідуванням щодо можливого втручання Москви в американську виборчу кампанію.
За словами віце-президента і юрисконсульта Facebook Коліна Стретча, на початок жовтня 2016 року загальна кількість американців, які могли в Instagram побачити відповідний контент, досягала 16 млн. У більшості випадків цей контент був продуктом цільового маркетингу.
Нагадаємо, 6 вересня директор служби безпеки Facebook Алекс Стамос заявив, що протягом двох років пов'язані з Росією акаунти купували рекламу в соцмережі, яка носила політичний характер. Представники Facebook повідомили, що вони простежили продаж реклами на загальну суму $100 тис. Було виявлено, що 3300 рекламних оголошень мали сліди, які вели саме до російської компанії.
21 вересня стало відомо, що Facebook вирішив повністю співпрацювати із федеральною владою і передасть в Конгрес дані про куплену за російські гроші рекламу на виборах-2016.
Facebook виявив також створення фейкових акаунтів з Росії для поширення в соцмережі політреклами під час виборів президента США у 2016 році.
За даними Facebook, опублікованих росіянами повідомлень було близько 80 тисяч, і близько 126 мільйонів американців, або більше половини виборців, можливо, переглянули ці публікації. Йдеться про повідомлення, які були опубліковані в період з червня 2015 до серпня 2017 року. Вони зачіпали теми, дражливі для американського суспільства, зокрема, відносини між представниками різних рас.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Світ