UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Перед виборами в США Facebook видалив сотні тисяч рекламних дописів

Соцмережі Facebook та Instagram не взяли до розміщення 2,2 млн рекламних повідомлень, побачивши в них спроби "перешкодити голосуванню" на виборах президента США, ще 120 тисяч дописів видалили

Про це повідомив віце-президент Facebook зі зв'язків з громадськістю Ніколас Клегг, передає Depo.ua з посиланням на Le Journal du Dimanche.

Експерти соцмережі співпрацюють з 70 ЗМІ з питань верифікації інформації, додав Клегг.

За його словами, завдяки використанню штучного інтелекту, Facebook видалив вже "мільярди постів і фейкових профілів" ще до того, як на них поскаржилися користувачі.

Facebook зберігає рекламні оголошення, а також інформацію про їхнє фінансування та походження протягом 7 років, щоб "забезпечити прозорість", наголосив Клегг.

Тим самим найбільша у світі соцмережа прагне уникнути повторення ситуації перед президентськими виборами у США в 2016 році. Тоді через Facebook масово робилися спроби, в тому числі з Росії, маніпулювати думкою виборців.

Нагадаємо, 16 жовтня стало відомо, що ЗМІ повідомляють про нове розслідування ФБР щодо втручання Росії у вибори в США.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"