П'ять звичок, які допоможуть закінчити робочий день правильно

Багатьом із нас знайома ситуація, коли після напруженого робочого дня ми відчуваємо втому, дратівливість або розчарування

Depo.Світ
17 жовтня 2017 22:39
ФОТО: depo.ua

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на портал The Musе.

Чи можна зробити так, щоб кожен день на роботі закінчувався успішно, в хорошому настрої і зі свіжою порцією натхнення? На жаль, чарівної формули, завдяки якій ви гарантовано проведете робочий день продуктивно, не існує. Однак є кілька методів, дотримуючись яких можна підвищити свій шанс на щасливе закінчення робочого дня.

Експерти назвали п'ять звичок, які допоможуть закінчити робочий день правильно.

1. Заведіть щоденник подяки. Останнім часом щоденники подяки стали дуже популярними. У таких щоденниках люди записують речі, за які вони вдячні світу й оточуючим. Висловлюючи подяку життю із самого ранку, ми налаштовуємося на позитив і готуємося до труднощів нового дня.

Вчені з Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі дійшли висновку, що люди, які регулярно висловлюють подяку, є більш оптимістичними і веселими, ніж ті, хто цього не робить. До того ж, такі люди рідше відвідують лікаря і рідше пропускають роботу.

Вираз подяки за те, що дарує вам навколишній світ, навіть у дрібницях - це проста щоденна практика, яка дійсно покращує настрій і підвищує продуктивність.

2. Не розсіюйте свою увагу. Багатозадачність на роботі стала нормою в сучасному суспільстві. Але насправді те, що ви перериваєтесь від одного завдання на перевірку повідомлень або розмову з колегами, а потім починаєте нову справу, не закінчивши попередню, призводить до погіршення продуктивності та зниження рівня IQ. Щоб завершити день успішно, концентруйтеся на одному важливому завданні та переходьте до наступного тільки тоді, коли закінчите перше.

3. Створюйте плани за принципом "Якщо/коли - тоді". Щоб уберегти себе від зайвих проблем і напруг, використовуйте планування "Якщо/коли - тоді". Наприклад, "Якщо мені потрібно працювати без перерв, я встаю з-за робочого столу і йду у вільний кабінет", "Коли приходить час обіду, я негайно йду на кухню", "Якщо я отримую пропозицію про зустріч у четвер (день, коли в моїй компанії не прийнято проводити зустрічі), я переношу зустріч на п'ятницю" і так далі.

Дослідження показують, що люди, які користуються таким плануванням, досягають своїх цілей у два-три рази частіше. Таке планування ефективне тим, що в багатьох випадках передбачає автоматичні рішення.

4. Знаходьте час для тренувань. У напруженому робочому графіку складно знайти час для занять спортом. Але воно того варте. Біг, їзда на велосипеді, тренування в залі або навіть півгодинна прогулянка на свіжому повітрі сприятливо впливають на емоційний стан, зменшують стрес. Динамічні навантаження дозволяють бути більш витривалим і фізично, і морально.

5. Проводьте "ритуал виключення". Закінчуючи поточний робочий день, створюйте короткий список справ на наступний день, вимикайте комп'ютер, приводьте в порядок робочий стіл. Такий "ритуал виключення" буде свідчити про те, що день завершено: нові завдання розплановані і робоче місце готове до нового дня. Ці прості дії знижують занепокоєння і допомагають просто насолоджуватися вечором.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Світ