UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Німецький Deutsche Post продавав дані клієнтів політичним партіям

Найбільший у світі поштовий та логістичний концерн Deutsche Post збирав дані своїх клієнтів і пропонував їх купити політичним партіям для використання під час передвиборчих перегонів у 2017 році

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на Bild.

За даними видання, Deutsche Post продавала дані через свою дочірню компанію Deutsche Post Direkt GmbH.

У 2017 році частину інформації про клієнтів для аналізу політичних уподобань придбали Християнсько-демократичний союз Ангели Меркель і Вільна демократична партія.

Кожна політична сила заплатила п'ятизначну суму за аналіз конкретних даних.

Повідомляється також, що особисті дані про 34 мільйона німецьких домогосподарств були анонімними, тобто Deutsche Post не продавав, наприклад, адреси своїх клієнтів. Йдеться про такі відомості, як стать, освіта, вік, наявність житла або автомобіля.

Відзначається, що аналіз цих даних дозволяв визначити прихильність жителів окремих районів до певної політичної сили.

Обидві політичні партії підтвердили купівлю даних, а в Deutsche Post підкреслили, що не передавали персональну інформацію і дотримувалися чинного законодавства.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme