Меркель готують власний "борт №1" з флоту Lufthansa

Канцлерка Німеччини Ангела Меркель незабаром отримає власний "борт №1" - уживаний літак Airbus A321, оновлений, але без будь-яких розкішних опцій, якими відомі деякі літаки перших осіб держави

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на DPA.

У Німеччині відповідальність за польоти представників уряду несе Бундесвер, але збройні сили не справляються в умовах напруженого графіка поїздок чиновників через обмежену кількість літаків.

Але незабаром компанія Lufthansa повинна передати збройним силам ще один літак, модифікація якого триває останні півтора року.

Офіційним літаком канцлера Німеччини буде Airbus A321. Він був частиною флоту Lufthansa з 2000 року і був названий на честь німецького міста Нойштадт-на-Вайнштрассі.

Логотип Lufthansa буде замінений німецьким прапором разом зі словами "Федеративна Республіка Німеччина". Експерти Lufthansa повністю оновили і модернізували Airbus, збільшили допустиму злітну вагу на 4 тонни і повністю відремонтували інтер'єр. В цілому вони провели 180 модифікацій, що пояснює, чому так довго довелося оновлювати літак.

Літак може перевозити до 84 пасажирів, 14 з них в VIP-зоні, де Меркель або інші старші міністри будуть сидіти зі своїми найближчими помічниками. 70 місць залишилися для посадових осіб делегації, співробітників служби безпеки, журналістів та інших гостей.

На відміну від звичайних розкішних урядових літаків, у літака Меркель, очевидно, не буде багато додаткових послуг. Наприклад, сидячі місця в зоні делегацій такі ж, як на комерційних рейсах в економ-класі. У літаку також немає душа.

Передбачається, що літак розрахований на політ дальністю близько 5000 кілометрів і може використовуватися як на коротких рейсах в Європі, так і на рейсах середньої дальності в такі регіони, як Північна Америка.

Вибір уживаного літака в Бундесвері пояснюють просто: "Це було дешевше і, отже, легше для кишень платників податків". Точні витрати на модернізацію невідомі, але, за оцінками, на літак були витрачені сотні мільйонів євро.

Нагадаємо, Люфтваффе має вісім VIP-літаків і іноді на всіх їх не вистачає. Маас змушений був летіти комерційним рейсом в Нью-Йорк на один з найважливіших заходів року - голосування за Німеччину в якості непостійного члена в Раді Безпеки ООН. Відсутність VIP-літаків посилюється тим фактом, що канцлер і президент повинні мати резервні літаки для поїздок, якщо виникли проблеми з їхніми літаками.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme